lördag 5 juni 2010

Avslutning på Två små hus

Våra lärare Lars och Annika förljde med till glassfirandet. De pustar nog ut nu efter att vår traumaklass slutat...
Fick dessa fina blommor av svärföräldrarna
Anna, klassens minsting, gillade verkligen sin polkaglass...

Söta Anna och hennes kille Per poserade för kameran

Jag åt Träsket, lakritsglass och päronglass, med kiwisås och päronmjukglass

Avslutningen firades med glass i stora lass på Två små hus i Motala efter uppträdande och presentutdelning i skolan. På kvällen kom familjen och vi smaskade god mat och myste (frös) på uteplatsen.

Två år är till ända det har gått fort, i alla fall det sista året. Är nu färdig journalist, känns väldigt konstigt. Får hoppas på fler frilansjobb och att arbetsmarknaden släpper lite på sitt kassa läge. Läste i tidningen Journalisten, som är deras facktidning, att iår var det tuffaste året npgonsin för att få journalistvikariat på sommaren. Typiskt att vi skulle gå ut just då?!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS till din nya utbildning tjejen!!!! Jag håller alla tummarna för att du ska hitta både vikariat och en massa jobba framöver!!

    Hade varit superkul om du & Peter kom ner till Skåne en sväng i sommar ;-)

    /Kajsa

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! Ja det hoppas jag med..
    Vore jättekul att träffas, vi ska till Norrland i sommar men kanske hinner med Skåne med,hihi. Vore superkul att ses! kram

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!