fredag 18 juni 2010

Mosad dunbollstass

Buhu, trampat mos av en sån här söt liten dunbollstass :(

Vår lobeila är läckert knallblå


Idag är jag äntligen ledig! Jobbat en vecka och är redan knäckt. Blir en lååång sommar detta! Nu sitter jag och skriver på en artikel till frilansjobbet jag började med i tisdags. Men innan dess har jag hunnit trampa på Pixies lilla mjuka tass, så hon skrek och sprang och gömde sig. Fick muta henne med godis så kom hon fram och var glad igen.. Stackars liten.

Jag har även hunnit med att kika på blocket och hittat en kökssoffa billigt i Uppsala, mailat på den nu får vi se vad det är för bredd på den. Meningen är att den ska göras om till säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!