tisdag 22 juni 2010

Kul med reashopping!

Den här tröjan med "Edward" borde jag köpt, OM jag hade kommit i storlek 170... :)

Idag blev det en sväng till Motala för att hälsa på Zungisen. Vi gick på stan och lunchade. Skulle målat i Varamon men började blåsa kallt så vi drog oss till centrum istället och blev kvar där. Finns en mysig butik där som heter Josefinas rum , den är som Handplockat här, med Shabby chic inredning, teer och annat fint småplock. Köpte dock inget.

Däremot var Peter och jag på Ikano i mpndags kväll och jag fyndade två par skor på Skopunkten för 123,50. Billigt sa Lille Skutt. Ibland lönar det sig att leta i realådorna, hur tråkigt de än må vara. Det ena paret för 99 (förr 299) letade jag efter förra sommaren som en tok, både här och i Stockholm. De andra kostade 49 kronor (förr 199) men så var det ju halva priset på andra paret...

Peter köpte världens sötaste tvättkorg i rosa med katter på! Vi (jag) har tittat på den i evigheter på Nordik, men nu var det äntligen halva priset. Kul handla då det är rea! Vi hittade även en badrumshylla på Ikea, dock inte rea, den behövs till alla tre miljoner saker som ligger i en korg på golvet inne på toaletten. NU ska badrummet fixas ordning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!