onsdag 9 juni 2010

Missade visning-igen

Så söt liten trädgård
Inglasad altan och pool...

Verandan är för söt


Igår skulle vi på husvisning i Mantorp, klockan halv 6. Vid fyra ringer sambon och är helt förskräckt över att jag är hemma, han trodde att jag skulle hämta honom på hans jobb. I Motala. Detta hade han bestämt i sitt lilla huvud, utan att säga nåt till mig. Jag som låg i sängen den tiden, blev väldigt förvånad då jag förväntade mig att han skulle komma hem vid fem, som vanligt och att vi sedan skulle åka på visningen tillsammans. Det hela slutade med att han tog tåget dit från jobbet och jag stannade i sängen. Mådde risigt och kände inte direkt för att sätta mig i bilen och köra.

De komiska är att just detta hus har vi missat två visningar på tidigare. Är det ödet som inte vill ha dit oss, eller rena tillfälligheter? Sött är det i alla fall, med inglasad veranda, altan och kakelugnar. Precis ett sånt hus vi vill ha. Tyvärr låg de precis vid en väg, det var en nackdel. En annan nackdel är toaletterna som är hiskeligt bruna ala 70 tal.
Mäklaren har i alla fall lovat oss en visning till då jag kan vara med, om vi vill det.

2 kommentarer:

  1. Vad märkligt !!
    Ska bli spännande att se om det blir en tredje gången gillt eller inte .
    Hoppas allt är bra !
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  2. Hihi, visst är det skumt?! Annars flyttar jag gärna in i din syster torp, helt underbart! Allt är bra här, hoppas de är det me dig också. Kram

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!