fredag 29 januari 2010

Tatuering av Kim saigh sökes

Sökte på Miss Muffet tatto då kom denna upp. Fin också. Miss Muffet påminner mig mest om När lammet tystnar, huu scary!!
Fairytale tattoo visade denna fina skapelse...


Har hittat ytterligare en tatuering jag vill göra, men som vanligt är det helt omöjligt att hitta bilden på nätet. Såg den i La Ink, det var Kim Saigh som gjorde på en tjej. Föreställande ett gulligt träd med rosa blomor som växte upp ur en uppslagen sagobok. Sidor från sagoboken flög omkring och söta fåglar också. Har googlat på hennes namn och på fairtyale tattoo, då kommer det massa fina bilder men inte den förstås. Miss Muffett kallades tjejen som blev tatuerad av sin farfar och hon gjorde denna som en hyllning till honom. Så det namnet har jag sökt på också, men icke. Undrar hur man ska kunna hitta denna? Det finns andra tatueringar från serien på nätet, men inte denna vad jag kunnat se.

1 kommentar:

  1. Har du hittat tatueringen? Har letat så otroligt mycket efter den, men hittar ingenstans!

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!