måndag 18 januari 2010

Vidskeplig

Idag skulle jag få ett eget inloggningsnamn och mailadress på tidningen. Känns ju lite proffsigare än att skicka mail från spray.se till folk man intervjuat som vill läsa texten innan det trycks.
Tji fick jag dock, för då den inloggningen fanns så krashade hela min profil! Känns som deja vu från skolan där våra profiler krashar till höger och vänster hela tiden.

"Det här har jag aldrig varit med om, vad svårt det blev nu då?" sa data supportkillen. Det känns ju tryggt att han absolut inte vet hur detta ska lösas.... Fick sitta och skriva mina artiklar i word så får vi klippa och klistra in dem i newspilot sen, där de skulle skrivit från början.. Hoppas det funkar bättre imorgon.

Är detta något dåligt omen? Först slutar tågen gå helt, för första gången som östgötatrafiken kan minnas. Sedan sabbas hela profilen, något som datasupport inte sett tidigare, de felmeddelanden som kom upp? Hmm, kanske ska tänka om helt gällande denna utbildning! Snart så bombas väl redaktionen eller tågstationen eller liknande, haha! "Det här hade vi inte räknat med, det har vi inte sett förut"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!