måndag 4 januari 2010

Misär

Sitter och väntar på att vårdcentralen ska behaga ringa upp mig. Ringde dem vid 10 på förmiddagen och de ska ringa upp mig vid halv 4... Tur att jag inte är alltför krasslig, men då får man väl sätta sig på akuten antar jag, i 12 timmar eller nåt liknade roligt. Nu är jag inte akut sjuk så får snällt sitta vid luren och vänta. Behöver en ny inhalator och kolla upp magen. Igen! Blir så less. Nu äter jag Losec utan att bli bra i magen, vad är då nästa steg? Byta mage eller vad? Gärna för min del. Till en modell plattare, gärna brunbränd med, hehe. =) Dragit mig lite för att gå med magen igen , för sist jag var så börja de prata om att gå upp i stjärten och lämna bajsprover o elände. Misär.

Sen håller jag på och tvättar idag, smidigt på förmiddagen då det är rätt så ledigt därnere. Tänkte vara lite duktig och skura av golvet därnere, för det såg inte ut att varit gjort på bra länge. Damm, hårtussar (?) och tvättmedel över hela golvet. Hur grisigt som helst! Men då jag håller på med det kommer de folk som tvättat tidigare och klampar in på det nu blöta golvet och hämtar sin torra tvätt. Inte nog med átt de har tvättat utan göra fint efter sig, de smutsar dessutom ner när jag städar! Nu är det blött golv, med bruna fotsteg överallt istället! Jag ger upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!