tisdag 5 januari 2010

Mumsiga grejer


Chokladfondant..

Tårta smyckad med blommor..

Odd Mollys rosa sammetskappa, såå söt men dyyyr. Nästan 7000 kronor för den pralinen.. vill ha!

Fikade på Chocolat idag väntandes på Mats, han blev gisslan på akuten. Komiskt, han får inte komma ifrån sjukvården och jag får inte komma dit. Trots att vi har liknande problem. Men nu har jag i alla fall fått en tid på torsdag.
Satt och läste i Damernas Värld då jag satt och drack en latte macchiato. Hittade massa roligt i den tidningen. Underbar sammetskappa med broderier, men så dyr. Odd Molly har så himla söta saker, men de kostar därefter. Tyvärr. Kolla bakverken med, chokladfondant och en hur gulligt smyckad tårta som helst!
Tur att fiket hade öppet längre med för hela stan stängde ju klockan fyra idag pga någon sabla afton igen. Kan inte alla dessa helgdagar ta slut någongång? Var ju iskallt gå och vänta ute i 17 minusgrader, sabla skit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!