tisdag 19 januari 2010

När jag hör ditt hjärta slå

Nu ska jag börja läsa bok nummer fyra, Så länge jag hör ditt hjärta slå. Trean Så länge vi båda andas var så himla bra, så jag ser verkligen fram emot bionfilmen Eclipse i sommar som är baserad på den. Tänk om jag kunde skriva ens en hundradel sådär bra, så kul det vore! Det som är mest skrämmande är att det här var väl de första böckerna Stephanie Mayer fick publicerade och de blev en succé över hela världen. Tala om bra start! Vilken dröm.
Idag fick vi ialla fall ordning på min inloggning på praktiken. Eller datasupport hittade felet såklart. Men först efter att det konstaterats att även min profil var kass då det gällde att skriva ut. Både igår och idag så sprutade det ut hundratals sidor då jag försökte skriva ut en artikel. Eller igår var det faktiskt datasupport som fick igång eländet. Massa sida efter sida med tecken och siffror,det stod inget av värde alls. Tur det gick få stopp på eländet i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!