söndag 24 januari 2010

Leila tvättmaskin

På Chili finns dessa söta askar, krukor och hinkar. Vill ha alla! Men frågan är vart och till vad? Så himla fina i alla fall.
Titta så fint med trollsländan och rosor. Åh!
Mediamarkt hade detta kylskåp från Smeg, ett sådant fint Leila har i sitt program. Fast hon har roligare färg än vanlijvit dock..
Smeg tvättmaskin! Ser ut som ett litet gulligt Leilakylskåp, men det är en tvättmaskin med handfat på. Så sött! Tänk ett lantligt inredd hus (shabby chic) med dessa vitvaror!? Eller färgvaror borde dessa kallas.
Idag for vi iväg till Norrköping med min bror. Det är rätt komiskt, för jag satt i fredags och funderade på att det skulle vara kul att åka dit. Men så var jag så trött så jag nämnde det inte för någon ens. Sen på lördagen då jag pratade med fredrik så hade han funderat på åka dit den dagen. Det är nog andra eller tredje gången som vi blir sugna på åka dit och shoppa, samtidigt. Är ett visst tidsintervall kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!