fredag 29 januari 2010

Tråkmage

Varit hemma två dagar nu från praktiken. Magen gör sig påmind, jobbigt. Orkar inget, har varit helt apatisk och tjutfärdig då jag kommit hem i veckan. Bara ligger som en hög i sängen eller soffan. Tur att Peter lagar mat annars hade jag väl blivit ännu sämre för någon mat orkar jag inte laga. Vore kul om jag kunde få den där tiden att kolla magen snart. Är väldigt jobbigt då jag inte får ta losec, utan bara novaluzid, hjälper ju inte precis. Känns som om någon sitter och eldar i magen, hela tiden. Nu har det även börjat göra ont runt hela midjan, bak i ryggen. Tråkigt att det här ska få förstöra så mycket.

Har annars varit en väldigt rolig vecka, varit på audition med elever som uppträdde. Den ena var duktigare än den andra. Inte riktigt klokt vilka talanger det finns hemma i stugorna! De får dem i idol att verka rätt så kass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!