fredag 22 januari 2010

Working girl

Imorse kände jag min som en riktig "businesswoman" då jag sprang till tåget. Metro i ena handen och en take-away latte i den andra. Förvånande nog så gick tåget i tid idag med, helt utan komplikationer. Det börjar ju bli en regel snarare än undantag att något felas. Igår var det en olycka på station i Linköping, en stackars snöröjande traktor som totalt mosades. Då är det ju ganska förståeligt att det blir strul med tåg och så, men dagen innan var det trams också och då vet jag inte vad det var som felade.

Har lunchat idag med Janne och Lollo, gäller att passa på att umgås med mina Mjölbyvänner nu lite då jag är i trakterna. De ska ha en bebis på alla hjärtans dag, eller det är i alla fall satt som datum sen vet man ju inte. Är ju första gången så det lär väl gå över. Stor var hon i alla fall! Kul att träffa dem, blir typ en till två gånger om året eller något. Dumt då det bara är 3 mil mellan oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!