lördag 23 januari 2010

Lyxig dag

Alexander Skarsgård i True blood. Snart börjar säsong två, yeiiy!

Idag så har jag tagit det välförtjänt ledigt. Sovmorgon, sen ett varmt skumbad med härliga creamy candy bath. En bubbelbit från Lush som ger nästan en halvmeter (!) skum och som doftar godis i hela lägenheten. Det blir alltså löjligt mycket skum och då tar jag bara en liten bit. Skulle man ta hela biten, som de säger i butiken, så skulle det väl bli skum i hela lägenheten!

Till lunch gjorde vi våfflor, vilket jag tryckte i mig så nu är magen lika sur på mig som jag är på den. Sedan har jag slappat i soffan framför första säsongen av True blood, då jag inte fullkomligt slukar min bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!