fredag 15 januari 2010

Fredagsmys

Söt valp som pep och gnydde och ville bli buren. Sen kom en stor läskig hund och då morrade lilla tuffa jag.
Min favvo!

Äntligen fredag! Så skönt, behöver verkligen få vara ledig mer än 3 timmar per dag. Lite väl mastigt då det bara är praktik kan jag tycka. Men det beror ju på att pendlingen inte fungerat som den ska, hoppas verkligen det är bättre nästa vecka!

Idag träffade jag Erika som gick i vår klass på lunchen, vi gick till kinarestaurangen vid ån där. Då följde två från redaktionen med så det var trevligt. Erika ska börja plugga nästa vecka, hon var smart och hoppade av journalistutbildningen efter första året. Finns ju inga jobb så egentligen rätt dumt läsa till detta...

Sedan kom Angelica och hade med sig fika till redaktionen. Hon är så himla gullig och hade med sig en glutenfri kaka åt mig! Fick äran att sluta lite tidigare så jag kunde åka med henne hem, så då slapp jag trassla på bussen. I så fall hade jag väl inte varit hemma än! Påväg hem åkte vi förbi hennes stall för det var dags fodring. Där var det en liten bedårande valp! Åh jag blir helt sjuk, så himla liten och frös så den skakade. Nioveckor gammal och helt naken lite bollvalpmage. Jag får nog inte följa med dit igen då jag hotade att sno med mig både sagohästen och den lille valpen. hihi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!