tisdag 2 februari 2010

Snurrigt värre

Hjärtformade kakor och knäckebröd köpte jag på Lysings konditori
Superfint hus i Ödeshög! Vill ha

Idag har jag farit över hela Östergötland. Först till Mjölby, sen till Ödeshög. Skulle vara reporter på Lysing konditori där. Ingen som vågade prata med mig i och för sig, men jag var där i alla fall.

Påväg dit så höll jag på att krocka, något som jag inte trodde jag skulle behöva uppleva en gång till i livet. Kom och körde på en huvudled mot Mc Donalds och E4:an, när en gubbe kastar sig rätt ut framför mig. I ren panik så bromsade jag då vilket hjälpte föga, så fick kasta mig över till den mötande filen. Tur att ingen kom! Hade jag haft möte så hade vi mosats alla tre helt klart. Min sabla Polo var som en tvålkopp glidande i snön, huu. Gubben såg bra chockad ut, fattade han inte att det var huvudled där tro?
På eftermiddagen så var jag i Mantorp och intervjuade en tjej sedan tillbaka till Mjölby.
Så min resrutt idag: Linköping-Mjölby-Ödeshög-Mjölby-Mantorp-Mjölby-Linköping. Får se en hel del och träffa väldigt mycket folk i det här arbetet, helt klart. Så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!