torsdag 29 oktober 2009

Shopaholic


Ikväll har vi sett filmen En shopaholics bekännelser, och efter att ha läst boken av Sophie Kinsella så kände jag igen en hel del. Blir ju smått stressad av hennes dumhet många gånger, men den slutar med att det mesta reder upp sig. Problemet är bara att i de andra böckerna fortsätter shopaholic beteéndet rätt bra. I somras i Sofies mode hade de en följetong av samma författare, där huvudpersonen fick ett nytt liv och var betydligt mera skärpt, den var superbra.


Kul i alla fall att få se hennes fina outfits och enorma garderob! Blir rätt så sugen på att shoppa själv. Vilket är tur för imorgon åker vi till Stockholm för att göra just detta. Har nu bokat ett hotell med, såg lite mörkt ut på eftermiddagen, mycket är fullbokat. Så vi får väl se vart vi hamnar... Ska bli så himla kul med rosa mattan festen för Klick! Undrar bara vad jag ska ta på mig för en sån fest? Står festklädd i inbjudan, hmmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!