onsdag 21 oktober 2009

Konstnärlig ådra

Här är min tavla, efter Akseli Gallen-Kallela.

Jonnas vackra rosor, en annan konstnär. Finsk också dock


Jonnas tavla efter Akseli Gallen-Kallela

Jonnas Aksel i färg

Supersnygg tavla av en annan konstnär, Jonna målar snabbt och hur snyggt som helst! Den vill jag ha! Så fint

Jennys porriga tavla efter en annan finsk konstnär

Jenny har verkligen jobbat med detta mästerverk hela veckan. Bra blir det också!


Imorgon är det dags för utställningen av våra tavlor. Blir lite pinsamt då de andra tjejerna är så himla duktiga! Det ser ut som om min tavla är en teckning en liten unge kladdat till sin mamma, i jämförelse. Men men, inte så mycket att göra åt just nu, himla kul att måla i alla fall. Får väl göra det oftare så att jag övar upp min färdighet.

Men som sagt imorgon blir det utställning i teaterlokalen, med rätt belysning och levande ljus, så blir nog bra. Hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!