måndag 5 oktober 2009

Ändan ur vagnen

Idag har jag äntligen börjat måla vitrinskåpet vi köpte för en månad sen eller nåt sånt. Det har bara stått i vägen i vardagsrummet tills nu. Men det är både bra och dåligt, för då kommer jag inte åt trampmaskinen och kan inte träna. Hehe, perfekt ha det att skylla på. Blir jobbigt sen då skåpet är klart och den kommer fram i ljuset igen.Vad ska man skylla på då??

Skåpet är helt hemskt att måla, så mycket snirklar och vrår. Bara att tejpa alla glasrutor, innan jag börja måla var ett helt företag bara det. Men fint blir det nog allt. Sen ska vi bara böka in det i katternas rum också. Hmm måste tömma bokhyllan som står där nu med, en stooor Ivar lagerhylla. Rymmer huur mycket som helst, det gör inte detta skåp kan jag säga. Blir till att rensa och det rejält bland alla saker och böcker sen... Det skapar jobb hemma att köpa nya möbler, helt klart. Men det är kul då det blir färdigt och( förhoppningsvis) fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!