torsdag 20 december 2012

Pixie bloggar


"Min matte är inte klok, så jag måste bara få skriva av mig lite här idag. Vet ni vad hon gjorde?! Hon stoppade ner mig i diskhon, eller vasken tror jag hon sa att det hette. Sedan hällde hon massor med vatten i min stjärt! Kan ni förstå så himla dumt? Hon sa att det var för att jag hade smuts där. Fnys! Som om jag skulle vara smutsig. Matte är bara så himla dum, nu är jag ju blöt. Detta var under min värdighet, så nu är jag deppig här hemma".


"Å så den där andra katten här hemma, Busan. Är det en katt som jag eller är det ett hårmonster? Himla tjat om hennes långa kinder, som matte säger att hon ska sätta upp i tofsar, för att Busan snuttar på dem. Så barnslig den där hårbollen... Jag snuttar minsann inte på mina kinder. Men jag får väl börja med det, för mina kinder är det ingen som pratar om".

Mjau mjau - hälsningar från Pixie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!