torsdag 6 december 2012

I tisdags var min kära vän Cecilia här på en snabbvisit. Vi passade på att ses en sväng för en fika på Babettes Kafferia.

Det är nog stadens mysigaste fik, med kulturella inslag. Såsom föreläsningar, konstutställningar och delikata bakverk
Inne på fiket är det mysigt inrett med loppisfynd, till
och med ute är det mysigt. På sommaren är det supermysigt att sitta i trädgården, som nu är dekorerad med diverse julgranar. Vi passade på att fotografera granarna, såklart. Denna bild med ett streck över Cissi, är nog en snöflinga tror vi.

Kul idé med en liten stege i granen för de små tomtenissarna och älvorna att klättra i :-)

Titta så fina möbler som står där! Bara stolen är som ett konstverk i sig nu med snön på
Min favoritkula, med en fjunig fjäder


1 kommentar:

  1. Ser mysigt ut!
    Till och med jag blev sugen på gran nu=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!