fredag 14 december 2012

Lucka 12

Jag försöker hinna fatt i adventskalendern här. Lucka nummer nummer 12, "En bild på någon du saknar". Det finns många som jag saknar, såsom farmor, mormor, morfar och farfar. Men jag har inga bilder i datorn på dessa personer. Sedan våra hundar, lilla Tim och Gonzo.. snyft! Men det får bli en bild på Tusse igen, min allra första katt och bästa vän.


Här är en bild på Gonzo i alla fall, en tibetansk spaniel som var helt underbar och väldigt speciell. Hoppas att alla djuren är tillsammans med far och morföräldrarna däruppe bland molnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!