onsdag 19 december 2012

Lucka 17

Lucka nummer 17, "En bild på dig som tonåring. Samma här som i förra inlägget, fotografier av fotoalbum och dålig kvalité.

Triss i blondiner. Jag hade en blond period i mitt liv, fniss. Från vänster, syskonen Åsa och Petra. Längst till höger sitter jag. Detta är en bild från mina föräldrars 90-års fest, pappa fyllde 50 och mamma fyllde 40 det året. Jag är nog 16-17 år.


Jag älskar den här bilden. Jag sitter och läser eller skriver och Gonzo, som var världens keligaste lilla vovve, kom och lade sig i fönstret med huvudet på min axel. Så söt! Gud vad jag saknar våra hundar!


Triss i tibbisar, eller Tibetansk spaniel. Från vänster, Lille Tim, familjens första hund som kom in i våra liv då jag var 11 år. I mitten Fiffi, min kompis hund och syster till Gonzo som sitter till höger. Så söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!