lördag 15 december 2012

Merry cheesmas.....


Såhär smarrig hamburgare fick jag på Burger King igår, en glutenfri variant av Merry Cheesmas menyn. Men det jag undrar nu är vad är det för merry med detta? Vitt svampigt bröd, skuret helt snett. Slaskiga tomater,som borde kastats för länge sedan, en hamburgare med rosa inre och en (1) svettig ostskiva. Personalen borde skämmas att behöva sälja sådan skit. 75 kronor kostade det och en kvart fick jag vänta med. Aldrig mer.

Undrar om de själva ens skulle vilja äta detta? Tur för dem (eller synd) att jag tog med mig "maten"till jobbet, annars hade de fått göra om hela proceduren. Tomater som inte passerat bäst före datum, är väl de minsta man kan begära?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!