tisdag 4 december 2012

Lucka nummer 4

Nu är det dags att öppna lucka nummer fyra i Emily Dahls adventskalender. Idag ska det vara en bild på "En person du beundrar". Svårt att välja en person sådär, förra året valde jag att berätta om bloggerskan och extremt duktiga fotografen Anna Malmberg. Hennes fotografier är verkligen magiska. I år har jag valt en mer känd person, Thorsten Flinck.


Inte för att det är min favoritartist eller favoritskådis, (även om jag gillade "Jag reser mig igen") men jag tycker att det är oerhört starkt av en person som var så nere under isen att komma tillbaka igen och bli folkkär på kuppen. Bra jobbat där, herr Flinck.

Bilden är lånad från Expressen, hittad på google bildsök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!