tisdag 4 december 2012

Lucka nummer 3

Under lucka nummer 3 (en dag för sent) gömmer sig en bild på min bästa vän. Det är ju väldigt svårt att välja ut en och rangordna så, då jag har flera nära vänner som har stor plats i mitt hjärta. Plus mina katter såklart, de är mina ständiga följeslagare och små bästisar.


Men det finns någon som alltid finns där och som alltid har funnits, vad som än gäller. Det är min storebror Fredrik. Han får symbolisera dagens lucka för mig. Behöver jag hjälp med något, så är det till honom jag ringer och han kommer alltid till räddning. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!