torsdag 27 december 2012

Grynens julklapp

Precis lagom till jul dök det upp ett brev från Elna, som har fina bloggen "Elna-Sudden". Det brevet ville Pixie väldigt gärna att matte skulle öppna snabbt som ögat. I brevet låg det två söta stickade bläckfiskar, fyllda med bomull och kattmynta. Detta var ju mer än spännande, sa grynen och började snabbt leka och bita i bläckfiskarna. Så sött, det var svårt att få till en rolig bild då till och med Busan fick fart med den nya roliga leksaken. Tack snälla Elna för flickornas julklapp, den uppskattades massor. :-)

Efter allt lekande lade sig Pixie på spikmattan och vilade. Tur att den var dubbelvikt kanske, annars hade hon väl undrat vad som hände då piggarna sticker i hennes lilla skinn.

3 kommentarer:

  1. God fortsättning! Jag fick en likadan julklapp till Tiger av Elna. Det blev minsann full fart och nästan omöjligt att dånga på bild... ;-)

    Julhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fånga på bild ska det stå, och inget annat...

      Radera
  2. Dom är så söta!
    Kan tänka mig att dom gillade leksaker med kattmynta i=))

    Leran är en sån som lufttorkar. Praktiskt som 17!

    Kram Hannis

    Ps.Tack för dina fina kommentarer över min sorg

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!