onsdag 26 december 2012

Årets jul i bilder

God jul alla, eller god fortsättning. Här kommer lite bilder från julen. Dagen innan julafton packade jag med mig grynen och åkte till familjen i Vadstena
Pixie fick komma ut i snön lite, då grävde hon fram ett porslinsfår som var gömt under snön


Att klättra i träd är ju bara bäst och hon ville absolut inte gå in. Fast hela Pixie skakade som ett asplöv. Väl inne sedan satt hon i mitt knä invirad i en handduk medan snöbollarna som fastnade i pälsen smälte.

Bambun är katternas favoritbuske

Busan låg mest som en boll, hon var lite hängig på julafton, och fick till sist upp en hårboll

Man måste ju vara fin på julen :-) Rosetten är från ett band som satt runt ett paket till min bror

Matte, det är massor med saker i det här trädet. Jag vill leka med dom!

Vips, så satt det en grå lurvig figur i plastgranen, som höll på att vippa.

Jag hade nog varit snäll i år, för jag fick papiljotterna med värme som jag önskat mig. :-)Till mamma hade jag gjort ett halsband med en berlock från Panduro. I berlocken sitter det en bild på våran hund Gonzo, som är oerhört saknad.

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder och flickorna är helt bedårande. Tack för det fina julkortet, alla ler när de ser bilden *ler*. Du får ha en god fortsättning.

    Kramen

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!