lördag 15 december 2012

Lucka 14

"En bild på dig som du inte visste att den togs". Den bilden tog min sambo i vår förra lägenhet. Uppenbarligen adventstider även där, och lilla Pixie är med så bilden är nog bara några år gammal. Jag har alltså på mig tights och nattlinne,snygg kombo. ;-)

Jag tror att jag rensar i garderoberna och att lilla Pixie hjälper till, som alltid. Men vad jag skrattar åt minns jag tyvärr inte. Det känns konstigt att titta på bilden, då det enda som finns kvar av sakerna jag ser, är Pixie och tavlorna. Lägenheten, sängen, sambon och övriga möbler är borta. Nu är i och för sig mina nya säng finare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!