onsdag 19 december 2012

Lucka 16

Lite uppdatering på Emily Dahls adventskalender, under lucka 16 står det "En bild på dig själv som barn". Då var det dags att plocka fram gamla fotoalbum och fotografera i det. Tyvärr med mobilen så kvalitén på bilderna är väl inte den bästa.

Butterfia som sitter hos granntanten Gun-Britt och ritar. Jag gillade att vara med där annars minns jag, för de hade en svartvit katt som kallades "Kakan". Eller om det var jag som kallade den för det kanske, för att den såg ut som en kaka som låg och sov. Vad jag var sur för här minns jag inte alls.


Pernilla som bebis :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!