måndag 23 april 2012

Vad gör man inte...

Hihi, nu ska jag berätta något pinsamt jag har gjort ikväll.. *Om ni lovar att inte skvallra, fniss* Jag bestämde mig för att fixa Spotify i mobilen, med lite musik att lyssna på blir det alltid lättare att komma ut på promenader, tycker jag. Min musik jag brukar lyssna på har jag haft i flera år nu känns det som. Vilket har lett till att jag lyssnat på Youtube i telefonen, då blev det kostsamt kan jag säga. Först gjorde jag av med min mobilsurf på nolltid, fick uppgradera men lyckades ändå göra av med 200 kronor utöver, på en (1) månad. Det är alltså inget alternativ och snubben på min teleoperatör föreslog Spotify.


Men för att få det i telefonen kostar det 99 kronor i månaden, vilket jag är alldeles för snål för. Då hittade lilla jag en sida där man kan få det gratis, OM man tar del av ett erbjudande. (Så helt gratis blir det ju inte....) Det som fanns att välja på var:

* Bli medlem på Tradera (det är jag redan så där sprack det)

* Bli medlem i Lovefilm en månad, få gratis filmer levererade hem.(Redan haft det erbjudandet så mitt personnummer godtogs inte, grr!)

* Svara på flera frågor om blandannat mat och värva minst 2 personer.(Det gick inte, för frågorna slutade komma och det tjatades om svar ändå. Psykbrytet var nu mycket nära för nu hade jag trasslat med detta i femtio minuter, plus ringt och härjat på min förra sambo)

* Bli medlem i Firstdate dejtingsajt..... (hehe)

Kort sagt jag valde nummer fyra, så nu ska vi se om detta fungerar. Spotify gratis i mobilen alltså, på dejtingsajten fick jag meddelande av två halvnakna norrmän innan jag ens var medlem klart. Blir spännande se hur allt detta kommer sluta??

Fortsättning följer

3 kommentarer:

  1. Hahaha, detta kan ju bli riktigt spännande det! ;0)

    SvaraRadera
  2. Det här låter riktigt spännande och glöm inte hålla oss uppdaterade. Du får ha en fin vecka.

    Kramen
    Elna

    SvaraRadera
  3. Ha ha .....detta vill jag höra mera om.

    Ha en fin kväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!