måndag 23 april 2012

Pixie gillar se på teve

I fredags satt Pixie och tittade på teven, hon satt i en fåtölj som en liten gubbe och tittade på någon såpa. Då har det gått långt? Jag har tittat på teven mycket nu då jag var sjuk, för mycket tydligen då lilla Pixie blivit likadan..Det såg för roligt ut! Så jag satte på en kattvideo på youtube, med fåglar som flög omkring. Då satt hon över en kvart och tittade på den filmen? Haha! Hon är för rolig och söt. Helt koncentrerad på vad som händer på filmen.

1 kommentar:

  1. Men jisses så sött!! (Läste din kommentar om din Busan i ett tidigare inlägg att hon mår bättre, skönt!) Min Pepsi gillade Big Brother (!) när han var liten...."eh?"... Varje kväll vi sju, när det gick, skulle han sitta i mitt knä och titta. Ibland stack han till ena högtalaren på golvet och lyssnade med ett huvud som vickade fram och tillbaka. Det var tydligen jättespännande.

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!