torsdag 5 april 2012

En stund i solen


Nu börjar symaskinsbordet få den look jag vill. Igår snickrade jag på en kökslucka jag fyndat på Ikea, hörnen fick jag runda till lite för det såg knäppt ut då de var kantiga och hörnen under runda... Idag målade jag på vitt. Snart så kan dekorationen börja. :-)

Kanske ska berätta att bordet var från början svart, som jag nu har spraymålat vitt. På satt en spånskiva som var helt murken då jag började pilla på den, så fick ta bort allt. Till sist ska det bli decoupage på den översta skivan. I mitt sinne blir det bra, vi får se i verkligheten sen.


Pixir äe såklart med mig därute, hon är min lilla följeslagare... Spännande där med fåglarna som flyger hela tiden.


Lite påskfint med mina minipåskliljor som slår ut nu precis lagom till påsk


Penséerna är underbart söta nu, trots snöfall och elände så står de sött i sin kruka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!