tisdag 10 april 2012

Fönstershopping...


Pågrund av jobb hela påsken har det inte hänt så mycket roligt att visa. Men påväg till och från jobbet har jag allt hunnit med lite fönstershopping.
Bröllopshuset har dessa färgsprakande klänningar i fönsteret lagom till Påsk, men mängder av duniga påskfjädrar runt omkring i samma toner.


Detta söta lilla blombord står i skyltfönstret på Kvalitétsloppis. Så gulligt! Men prislappen är därefter, nästan 900 kronor kostar den lilla pralinen.


Söta väskor som dessa finns i en liten mysig konstnärsbutik Där blandas väskor med pärlor, smycken och mängder med akryl/olja och vattenfärger och fina papper att måla på. Vill man ha en sådan karamellväska får man punga upp med 2 500 kronor...

4 kommentarer:

  1. Snyggt men dyrt. Jag har varit med Sudden hos veterinären idag. Den stackars katten har ont i halsen och feber suck. Du får ha en bra dag.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Fönstershopping är aldrig fel, det kostar inget och man får inspiration=))

    Hoppas att du får en alldeles skön vecka/Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Lille Sudden-gull då. Hopas han mår bättre idag? Krama från mig!

    SvaraRadera
  4. Inspiration får jag i mängder av bloggar också. Din blogg Hannis, är underbar på inredning. kram

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!