tisdag 10 april 2012

Ur telefonen


Mera bilder ur telefonen, från mina promenader under påsken. Dessa från Trädgårdsföreningen, där blomsterbutiken hade öppet trots den röda dagen i måndags. Såhär fint var det där då


Komiskt, det är då jag går själv som jag kommer mig för att fotografera. Idag var jag på shoppingrunda med min härliga kompis Paulina och det blev massa god mat, fika och mycket skratt. På Kapp Ahl har de fått in årets kollektion från vintage stories. Så fint! Men tar jag bilder då? Nää, inte en tanke på det alls.


Härligt med duniga fjädrar

2 kommentarer:

  1. Kameran glömmer jag ofta hemma och så är det bra att det finns kamera i mobilen. Så fina blomsterbilder du tagit.

    Ha en fin dag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Fina bilder du har tagit men vad synd att du missade KappAhl för nu blir jag tvungen att köra dit och kolla *ler*.

    Kramen

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!