söndag 19 december 2010

Pepparkaksbak

Igår blev det lite hastigt pepparkaksbakning. Dessa är mina något tjocka katter och harar. Ser ut som fluffiga perserkatter intalar jag mig själv. Och feta kaniner då...
Grannen Marika kom förbi och frågade om vi ville ha en hylla i samma stil som vår bokhylla. (Peter sliter sitt hår på alla möbler) Men det blev rätt bra tycker jag, en lägre del bredvid de höga. Hon fick en strut fylld med små pepparkakor i. Det var nog uppskattat för hon åt upp alla under tiden jag var där tror jag, nästan. Underbar doft som spred sig i lägenheten av bakningen. Men jag misströsta lite i början då jag såg exakt hur mycket deg det fanns kvar att kavla, huu. Men det gick rätt bra ändå sen.




2 kommentarer:

  1. Så mysigt gumman sååå söta pepparkakor, kaninerna ser jag allt..hihi! <3 God jul!! Puss

    SvaraRadera
  2. Hihi, tack gumman! Goda var de i alla fall. Puss och kram

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!