torsdag 16 december 2010

Julmys med tomte och julmat

Idag var det julmys i Correnhuset. Först på morgonen (då jag kom halvsovandes och osminkad) så var det en tomte som hälsade välkommen, med kramar, glögg och pepparkaka. Det är ju mysigt, MEn de tog kort också, inte direkt vad jag var beredd på kan jag säga...

Sedan på lunchen bjöds det på ett smaskigt julbord. Underbar lax, sill och revbensspjäll. Efterrätt var ostar, chokladpudding och frukt. Gott! Mycket mysigt på lunchen sådär. Tur jag var inhoppare just denna dag, annars hade jag inte fått något julbord från något jobb alls detta år...Bitter? Närå :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!