söndag 19 december 2010

Julkaos

I dag for vi ut på Ikanohuset för att handla lite julklappar och trängas med allt annat folk. Blev en klapp i alla fall, och en till mig själv :-) En jättesöt morgonrock från MQ, den var nedsatt i pris pga att det fattades ett skärp i midjan. Får köpa ett band någonstans och sätta i.
Hämtade ut ett paket från cdon, med två böcker i. Jag hade förväntat mig i alla fall fyra varor. Hoppas ett paket till är på väg, annars spricker mina julplaner litegranna. Fick i alla fall en bok till mig själv (här med) Kat von D:s första bok med massa bilder på tatueringar hon gjort och de hon har på kroppen. Ganska många med andra ord. Hittade inte det jag sökte annars i julklappsväg. Får kolla lite imorgon på stan, om jag hinner mellan intervjuerna. Jag ska träffa två intervjupersoner då, till porträtt. En i gamla stan och en i city. Blir intressant se hur jag rör ihop anteckningarna till det sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!