tisdag 7 december 2010

Ikeabyrå två såld!

Nu är byrå nummer två såld, jippi! En gammal gubbe som kom igår och betalade för den, sedan kom de tillbaka imorse klockan 9 och hämtade aset. Bara sängjävlen med sängbord till kvar. Men den har folk mailat på i alla fall. "Är den isärskruvad?" Undrade en tjej. Hmm, nej men det måste vi göra för att få ut den genom dörren. Den är ju trots allt 1,80 gånger 2 meter. Liite svårt få ut den i hallen då. Nu går det andas i sovrummet. Men en hel stoor väska med strumpor fick inte plats i min garderob. Jag behöver inte köpa strumpor så länge jag lever känns det som. Inte smink heller. För inte tala om kläder! Då jag var och gjorde en intervju hos en tjej i Finspång, som dessutom var pinuppa, hade hon två små garderober. Det hängde lite kläder i dem och skramlade. Jag har tre proppfulla, som knappt går att stänga. Hopplöst fall. Köper jag mer än de flesta? Eller är jag för dålig på att slänga? En kombination säkert. Mest de senaste säkert, med tanke på hur proppfull vår sabla källare är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!