tisdag 2 november 2010

Dammat av trampmaskinen

Känner mig lite duktig som har stått på trampmaskinen i tjugo minuter, både idag och igår. Yyyeeyy! Den är ju inte direkt överanvänd, står mest och tar plats. Nu är den dessutom hängare till vårat överkast. Pixie har fått en fix idé att gräva sig in i det på nätterna förut då det låg ihoprullat på en korgstol i sovrummet, himla krafsande och knastrande av den jäkla stolen.

En puls på 125 kommer jag upp i och ynka 104 kalorier, efter 20 minuters trampande. Sedan totalt genomsvett med förstås. Känns som att döden är nära, med pulsen bultandes i huvudet. Igår hjälpte det nog föga för på kvällen då jag jobbade gick jag loss på pralinerna. Kolatryffel är ju så gott! Mjölknougat med.. Får väl se om jag klarar att hålla mig ifrån dem ikväll. (Knappast troligt.) Skulle jobba i en affär som säljer icke ätbara saker, eller helst inte i affär alls då. Jag vill ju skriva! Grr.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!