torsdag 25 november 2010

Hair ink och Label M schampo.

Idag har jag varit på mysiga frisören Hair Ink och friserat mig. Den ligger på gångavstånd, alltså typ några minuter bort bara bredvid Ica. Hemtrevligt med tända ljus och fina gamla möbler. En guldfärgad gammal, barockliknande soffa med snirkliga ben. Den hade hon hittat ute, någon som kastat. Smart drag, en sån där gammal snirklig historia hade någon fått en rejäl hacka för annars.

Hon hade ett superbra schampo med rött pigment som var från märket Label M. Och håret fick verkligen röd lyster av det,redan efter en tvätt. Hennes lösnaglar blev rosa med,haha! Det måste jag köpa sen! Kanske kan behålla min röda kalufs då. Jag har redan ett schampo av Sebastian, med rött pigment. Men det blir inte sån här skillnad och håret blir som svinto. Av detta schampo blev det silkeslent istället. Sedan sålde hon smink från Lars Wallin, ögonskuggor, läppglans och läppstift i fina färger, låg i en söt lite väska. Vill ha! Får önska mig av tomten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!