måndag 15 november 2010

Tända ljus och vackra blommor

Idag är jag trött och slappar i soffan med Pixie. Vi har sett på film, The Dutchess. Himla bra och sorglig film med massa fina klänningar och smycken. Den kan jag rekommendera verkligen.
Fick massa nya idéer till att pyssla med nya smycken med. Mycket chokerhalsband, med sammetsband och bara en fin berlock i. I det här fallet, caméberlocker, men det går väl ha annat med. Ska nog sätta mig och pyssla lite nu. Trivsamt i soffan med en snosande liten,varm och mjuk katt sovandes bredvid.
Två hibiskusar blommar idag, en liten i fönstret, lite ljusröd..
..... och denna stora växt vid altandörren i en djupare rosaröd färg. Så fina!
Påminner om sommaren och framförallt Grekland, där de växer fritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!