lördag 13 november 2010

Söta Cissis fina hem

Förra helgen var vi hemma hos Cissi och Mattias. Deras hus var som en dröm.
Hon kan verkligen få till den där härliga känslan, allt blir bara såååå himla fint. Hemma hos henne vill jag bara stanna kvar och bara vara. Sitta upppkrupen i soffan, dricka te och titta på alla fina saker. Mys!
Verandan hade fina blommor, lykta och kristallkrona. Jag skulle aldrig komma på tanken ens, att ha en kristallkrona där, så trög är jag. Men det var så tjusigt ihop med vita cyklamen och möblerna i grå silver/zinkfärg.

Fina blomarrangemang ute också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!