fredag 19 november 2010

Traderas baksida

Det badrummet ser ut att passa mig :)

Idag har jag roat mig med att skura under badkaret, bläääh! Äcklig sörja det blir där då, fy. Men nu är det skinande rent och luktar såpa. Enda problemet är att jag inte får tillbaka badkarssidan kag bände bort. Skulle ha ett sånt där sött badkar med tassar! Vore både finare och lättare att städa. Minns då Busan och Pixie var små så kunde de komma in under sidan, helt otroligt.

Imorgon ska vi åka till Stockholm och hämta en soffa jag vunnit på auktion på Tradera. Eller vunnit är ju dumt säga, får ju givetvis betala för den. Den ska enligt planerna bli en sänggavel sedan, vit såklart. :) Men är just nu lite less på Tradera. Vunnit örhänge på auktion med, betalat men inte fått dem. Då maila jag säljaren men inte ett ljud. Nu då jag lämnade dåligt omdöme får jag minsann mailsvar. Aggressiva med, jag är en idiot och något mail har jag minsann inte skickat. Tråkmänniska, såg på hans omdömen att folk fått upp till 20 aggressiva mail efter lämnat omdöme och han kallar folk allt möjligt efter det. Vore ju enklare att ha en bra kontakt med kunder istället för att hota dem kanske? Tänk om ja gjorde så i butiken? Fick ju slå igen efter en dag typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!