måndag 13 september 2010

Spänning, inte alltid positivt

Fy vad jag sov dåligt i natt! Ont i nacken som tusan, jag måste verkligen köpa en ny kudde. Ligger och spänner mig som en tok hela nätterna. Kan vakna av att jag biter ihop käkarna och vakrnar alltid med sprängande värk i dem. samtidigt som jag ligger och knyter händerna hysteriskt i sömnen. Nu hade jag väl sockerchock efter gårdagens teaparty med antagligen, det hjälpte väl inte situationen direkt, och tankarna bara snurrade. Är ganska mycket som far i huvudet nu, med vikariatet som kommer. Blir jag av med mina pass på butiken? Måste ju ge bort de jag ska jobba i helgen med, kan ju inte stå där hela helgen och så vara helt slut på måndagmorgon då heltidsjobb ska påbörjas. Jag som är trött redan innan jag börjar jobba, haha!

Idag blir det i alla fall en lugn dag utan bakning eller städ. Håller på att tvätta men det sköter sig ju själv i maskinerna, bara springa upp och ner för plocka i och ur maskinerna. Lite motion kan jag nog nog behöva efter den här helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!