fredag 17 september 2010

Det ena avlöser det andra

Nu har det äntligen löst sig med mina satans onsdagspass! De två onsdagarna dagspass de veckorna jag ska vara reporter istället för att stå i butiken. En "gammal medarbetare" tassade tillbaka som en ängel och tog dem. Så skönt! Men då blev det problem idag istället, för jag är sjuk och ingen kunde jobba istället, så Birgitta får stå där själv och plågas. Känns ju sådär. Men tycker samtidigt det är fel att jag ska fixa mina egna ersättare då jag är sjuk. Chefen är iofs borta nu, men hade hon varit där hade det varit samma visa. Inget är självklart där inte! Inte lustigt att jag hade förhöjt kolesterol sist på provtagning. Är ju aldrig en lugn stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!