söndag 12 september 2010

Afternoon tea party

Idag var det dags för mitt afternoon tea party. Eller de flesta drack kaffe...
Bjöd på miniscones med olika marmelader, lemoncurd och chokladkrämer. Det fick gästerna kladda på själva tillsammans med smör och ost förstås.
Cupcakes med choklad eller citron/hallon. Efter Leilas smarriga recept.
Tyvärr blev muffinsen lite torra, men det var nog för att det var glutenfritt mjöl i dem. Frostingen är underbar, den ena med choklad/kaffe och den andra citron och hallon.
brownies och svärmors goda persikopaj fanns även att välja på. Efter ett tag var alla helt trötta av sockerrus och mätta. Det blev massor kvar! Så nu är både kyl och frys fullproppade med godsaker. En mycket trevlig eftermiddag med familj och vänner, och jag fick jättefina presenter som jag kommer fota och visa senare här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!