torsdag 9 september 2010

Ordning och reda

Åh jag vill göra ordning här hemma! Åka till Ikea och köpa billiga galgar för att göra ordning i garderoberna, och en såndär hängande grej i tyg till alla skor. Nu är de i kartonger i en garderob, och jag hittar dem inte då jag vill ha dem. Kommer alltid på i sista sekund att "nu ska jag ha de små jeansskorna med paljettblomma på"! Men vart är de? Bara slita ut alla skoboxar i en enda röra då? Det hinner jag aldrig utan får gå i de vanliga gympadojjorna eller vad som råkar stå framme. Eller inte stå framme, det ligger i huller om buller på golvet i hallen med...
Alla saker jag tänkt sälja på loppis funderar jag på att skänka till myrorna eller hjärta till hjärta istället. Nu står de på golvet i kattrummet, någon loppis har vi inte lyckats ta oss iväg till ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!