lördag 11 september 2010

Maffiga dahlior och kaffe

Idag kom Marika med blommor hon grävt upp ur sitt land till mig. Stoora dahlior som nu står lutade mot trädet ute. Fick allt ner dem i landet, men det var lite bråkigt med alla rötter som är runt trädet. Drattade på rumpan då jag drog som en tok i dem. Vi hann även med en fika ute innan regnet kom. Pixie satt inne och tjöt, hon kan inte gärnma gå ut med sitt ärr på magen..

Men nu blir det bakning och lite städ inför morgondagens fördelsedagsfirande. Har blivit inspirerad av Kelly Biddles blogg, så ska göra något liknande hennes födelsedagskalas. Dock mindre lyxigt, men i min tappning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!