torsdag 16 september 2010

Kloning av Nillis på g...

Bajs och bäverelände. Vaknade idag och är sjuk. Ont i kroppen och förkyld, känner mig febrig med. Skit. Influensan verkar ha fått sina klort i mig. Så jag har tillbringat min lediga dag med att ligga i soffan och titta på film. Ganska mysigt med Pixie på magen och en kopp te på bordet. Började med Baksmällan, den gick på canal plus lagom till frukost. Himla rolig film om ett killgäng som åker till Vegas på svensexa. Det slutar med både giftermål, en tiger i badrummet och en borttappad vän. Myckert underhållande, satt och gapskratta i min ensamhet så Pixie hoppade på magen. Sedan såg jag 27 dresses, den har jag sett tidigare men den är så söt. Men nu har jag sett två filmer och är uttråkad. Men så fort jag rör mig bankar det i huvudet och spränger under ögonen. Kul, det har redan satt sig i bihålorna, det var ju ovanligt för att vara mig. (Inte)

Tillråga på all misär så verkar ingen kunna ta mina onsdagspass då jag ska på journalistviket. Alla pluggar eller är uppbokade då, grr. Hur gör jag då? Klonar mig? Blir lite långt springa mellan Linköping och Finspång då nämligen. Någon som vill stå i butik då kanske? Pleeaaaase!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!