måndag 23 augusti 2010

Pixie knarkar kattmynta

Vanlig mynta har vi i landet till te och smaskiga mojitos..
Kattmynta? Vad är det sa Busan..
Ibland är vi rätt söta och ligger bredvid varandra utan att fräsa och brumma


Pixie innan hon gick bananas med sin mynta


Haha, idag har Pixie knarkat! Grannen har kattmynta i landet och Pixie gick loss som en toka då hon fick nys på dem. Rulla, boffa och höll på me dem. Han satt och rensade ogräs och Pixie skulle hela tiden i hans hink med ogräs. Sedan såg hon det fanns i landet med och gick loss fullständigt. Såg helt crazy ut, med stora ögob och bar sig åt. Vi skratta så vi satt dubbelvikta på muren åt henne. Sådana måste jag plantera hemma, så vi skulle få en planta i höst! Då blir Pixieskrutt glad. Busan brydde sig föga då jag gav henne en kvist. "Ta bort där där från ansiktet mitt", sa hon surt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!